Monday, July 27, 2020

Liat Nak Ke Tadika

Assalamualaikum

Hai semua. Monday blues ke tu?

2 hero  LM ni kemain lagi harini moody je. Yang si kecik liat nak bersiap ke sekolah. Siap kata takmo pakai baju sekolah. Nak jalan - jalan. Amboi sangat!

Si abang pula bangun pakej menangis. Sabar je lah. Mujur lah sempat minum setengah botol susu, tak la kelaparan. Dengan tak mau sarapannye

Awal betul mood raya mereka dah mai. Haahhaha. Ni kes letih balik dari cherating lewat petang semalam tak habis lagi la kot.

Korang dah siap kemas beg raya ke? Balik raya mana tu? 
www.tips-fb.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...